Saturday, May 23, 2009

Saya terima tapi akan ambil tindakan - Nizar

Saya terima tapi akan ambil tindakan - Nizar

IPOH 22 Mei - ''Saya akur dengan keputusan Mahkamah Rayuan bagaimanapun saya akan mengambil tindakan susulan untuk mendapatkan pembelaan."

Itu reaksi segera Datuk Seri Ir. Mohammad Nizar Jamaluddin tentang keputusan yang dibuat oleh Mahkamah Rayuan mengenai siapa Menteri Besar Perak yang sah melibatkan beliau dan Datuk Seri Dr. Zambry Abdul Kadir.

Menurut Mohammad Nizar, beliau akan membawa kes tersebut ke Mahkamah Persekutuan secepat mungkin.

''Saya akan membuat permohonan di Mahkamah Rayuan supaya kes ini dirujuk ke Mahkamah Persekutuan, mungkin Isnin ini," katanya di sini hari ini.

Keputusan sama ada Zambry atau Mohmmad Nizar diisytiharkan kekal sebagai Menteri Besar Perak terjawab apabila Mahkamah Rayuan hari ini mengisytiharkan Zambry sebagai Menteri Besar yang sah.

No comments: