Thursday, July 02, 2009

Warga Kesedar rasa kehilangan Tuan Aziz

Warga Kesedar rasa kehilangan Tuan Aziz

KUALA KRAI 1 Julai – Kakitangan yang bekerja bersama Tuan Aziz Tuan Mat, 39, di Lembaga Kemajuan Kelantan Selatan (Kesedar) Wilayah Kuala Krai terasa kehilangannya selepas beliau melepaskan jawatan untuk bertanding dalam pilihan raya kecil Dewan Undangan Negeri (DUN) Manek Urai.

Seorang penyelia, Awang Che Da, 52, menyokong pemilihan Tuan Aziz untuk bertanding kerana tahu kualiti kepimpinan yang beliau miliki.

Menurut Awang, selama lima tahun bekerja bersama calon pilihan raya kecil itu, dia menyedari Tuan Aziz adalah seorang individu yang mempunyai ciri-ciri kepemimpinan yang dapat diterima umum.

“Ketika bekerja beliau sangat serius dan memberi tumpuan sepenuhnya yang boleh dijadikan contoh, tetapi ia tidak menjejaskan hubungan erat dengan semua kakitangan tanpa mengira umur dan kedudukan walaupun beliau masih muda.

“Jika ada masalah, Tuan Aziz tidak akan melenting atau memarahi orang bawahannya sebaliknya memberi tunjuk ajar sehingga semua masalah diselesaikan,” ujarnya di sini hari ini.

No comments: